Hayırlı akşamlar herkese. Bebeğim hasta olduğundan yatağımiza çıkarttı bütün gece. Anında sildim ama koku gecmiyor :( eşim sirke falan diyor da bu sefer de sirke kokacak o da güzel bir şey değil. Şöyle uyurken rahatsız etmeyecek şekilde neyle silebilirim tecrübelerinizi rica ederim 😿