Fundayavuz İyi akşamlar spiral taktıralı bir hafta oldu ara ara sancı oluyor birde kanama hala devam ediyor aynı durumu yaşayan var mı doktorum normal dedi spiralin alışma süreci dedi ama bilemedim😕
Theeaslann Fundayavuz normal 1 yılı bulabiliyormuş vücudun onu kabul etmesi bende bir buçuk yıl oldu daha yeni yeni ağrım sancım gitti diyebilirim ilk taktırdığımda kanama çoğalabiliyor sancı artabiliyor normaldir
printhelloworld Fundayavuz max 6 ay alışma süreci var rahim yabancı bir madde olarak görüp atmak istiyormuş embriyoların da ilk 3 ayda düşükle sonuçlanması çoğunlukla bu yüzdenmiş bence biraz daha sabredin
Theeaslann Fundayavuz biraz zaman verin eğer dayanacak gibi olmazsa tabiki karar sizin ama bekleyin ilerde kafanız her yönden rahatlicaktır 😅😊🩷