byzzyb bizim daha büyük 😌 2 yaşına kadar kapanmazsa ve büyümeye devam ederse kalp ameliyatı dedi doktor. Kalınlaşma içinde takip edicez dedi. Ama ben rabbime şükrediyorum dermansız dert vermedi vermesin de inşallah 😌 Eğer ilaç kullanması gerekiyorsa ömrü boyunca hiç önemli değil yeterki sağlıklı olsun ve normal bi hayat yaşayabilsin. Üzmeyin kendinizi inşallah geçer 😌