biradamavisi Anneoldummq Kusura bakma ama bir de Türkçe öğretmenine de ihtiyacın var sanırım. Göçmen falan mısın? Bu nasıl Türkçe?
Mrysmg Mevelse merhaba. Bende bir şey sorsam olur mu acaba, bu günlerde kafama takılan önemli şeyler var kendimce. Bipolar ile ilgili. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
Anneoldummq biradamavisi okuyabildiğine göre yazabilmişim demek altı üstü psikolog yerine piskolok yazmışım hiç mi hayatında acele bir iş yapmadın?
Berko biradamavisi yazım hatası yapmış kadın ne olcak ama postu açan bana kızmasın da bu yoruma çok güldüm ya krize girdim hatta 😂😂😂
biradamavisi Anneoldummq Türkçe’mizin yanlış kullanılmasına şiddetle karşıyım. Hepimiz yazım hataları yaşıyoruz ama bu biraz fazla boşvermişlik.
Anneoldummq Ayrıca ne olduğum neden bu kadar öneml ırkçı falan mısınız altı üstü bir şey sordum yoksa soruma cevabınız es geçin
Anneoldummq biradamavisi Dinime küfreden müslüman olsa bari Türkçemizi doğru öğrendiğinde tekrar konuşalım
biradamavisi Happyn t9 düzeltmiş 😂 Tamam bacılar. Türkçemiz olduğunu emin olun hepiniz kadar iyi biliyorum. Yazım yanlışı farklı şey bir kelimeyi olduğundan çok farklı yazı dili değil de konuşma dilinde yazmak farklı şey.