sumeyyeyilmaz Hanımlar bebeğimin damağı çok kaşınıyor 5.ayda neler yapılabilir biraz da olsa kaşıntılarını kesmesi için?
Gtargit Bizde de aynı problem var ben wee nin meyve süzgecini almıştım içinde mamayı dondurup veriyorum biraz da olsa rahatlatıyor
Buse_nazli1169 Temiz bir tulbenti yada ağız mendilini temiz su ile ıslatıp dondurucuda hafif soğutun ve dişlerini kasimasina izin verin. Emiyorsa sutunuzden sağıp fileli emzik.diye geçer ama plastik olanından alıp dondurup eline verebilirsiniz emdikçe rahatlar hasta olur diye endişelenmeyin zaten birden ememez erir içiniz rahat etsin diye üstüne emzirebilirsiniz 🥰 Diş dönemi jellerinden alıp sürebilirsiniz. Kendi ellerini ağzına götürdüğünde elleri temiz olduğu sürece izin verin çok rahatliyorlar kendi ellerini ağızlarına götürerek. İçi gıda boyası ile hazırlanmış sulu diş kaşıyıcılarından alıp aynı şekilde temiz bir kutuda buzdolabında bekletebilirsiniz ve sonrasında bebeğinize verebilirsiniz. Kehribar kolyelerden deneyebilirsiniz arkadaşım iki bebeğine de kullandı memnun olduğunu söylemişti. Aklıma gelen bunlar ve rahatlatan uygulamalar.♥️