Mutluanne2 2 aylık bebeğim var sağlık ocağından d vitamini verdiler fakat çok fazla gaz yapıyor. Önerdiğiniz ve memnun kaldığınız temiz içerikli bir marka var mı ? Ve başka bebeğinize ne gibi vitamin takviyesi veriyorsunuz?
Woman35 Mutluanne2 sağlık ocağının verdiği d vitamini ve kan ilacını kullanmayın zaten içeriği temiz değil