Mnkksercem
Aa bak o telefon hattının ilk telefon açıldığında şifre istiyor ya o vardırbüyük ihtimalle. Benim eşim telefonunı ilk açtığında şifre istiyor normal birilerini arayabiliyrn ama çalmıyor fln şifreyi girmek lazım o telefonu ben aldığım da kendi hattımı taktığımda şifre istemedi çünkü hattımda o özelliği kaldırımştm karışık biraz ama bilmiyorum anlatblm umarım