Kızım 13 aylık 1 yaşına girdiği günden beri kaşıkla asla bişey yemek istemiyo sürekli elimle yediriyorum ekmekle suyuna banıyorum vs. Bu durumu yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz? Artık hem üzülüyorum hem bazen dayanamayıp sinirleniyorum. Ne güzel şeyler hazırlıyorum emek verip çöp oluyo. Kendi de yiyince oyun yapıyo bi süre sonra. Geçici bi durumdur inşallah diycem ama 1 buçuk ay oldu😢