Merhaba anneler
Sorum şudur bebeğimde 2 aylık olduğunda yoğun mukuslu kaka vardı bir doktora gittiğimde içinde kan olmadığı sürece sorun yok dedi ve fiyat önermedi fakat araştırmalarım sonucu belki alerjidir diye Farklı bir doktora gittim sürekli gaz problemi oluşu gürültülü mukuslu kaka kusma gibi sorunları söyledim . Kaka testi yaptırdı gizli kan çıkmadı fakat bana yumurta ve süt ürünleri tüketme dedi . Bende ozamandan beri belki bebeğim alerjidir diye tüketmiyorum belkide değil boşuna tüketmiyorum . 😪 Siz nasıl anladınız alerji test mi yapıldı ? Artık deneme yapmalı mıyım bebeğim 5 aylık