Olric11 marscicegi biz kırmızı olandan kullanıyoruz zaten katlanınca ince uzun oluyor ıslak oturduğumuzda sorun yaşamadık hiç
marscicegi Hanımlar hangisi pratik oluyor taşıma olarak , kullanım olarak hangisi daha konforlu lacivert olan daha konforlu duruyor ama taşıması pratikliği olarakta yorumlayabilecek olanlar vardır:)
SedaveDoga marscicegi biz yıllardır kırmızı olandan kullanıyoruz çok pratik her yere gidiyor hafif kullanışlı
gecekusu_- marscicegi kırmızı olanı alın derim ben diğer paylaştığınızı almıştım almaz olaydım 🤦🏼♀️ demiri çıkıyor hiç kullanışlı değil aşırı alcak yani
marscicegi okuyor bitane bende oturmustum o modele kardesimde vardı taşıması bana da baya zor geldi diğerine göre ,araba var gerçi bizde ama arabadan taşımak bile zahmetli geldi