Nursedacal Daha önce bu sorunu yaşayan oldu mi hanımlar çok okuyorum bu dönemde oluyormuş 4 aya doğru gidiyoruz fakat durum aynı uyku halinde emiyor ancak o da her zaman değil psikoljim bozuldu resmen önerileri olan var mi geçici mi bu durum
Berko Nursedacal bende meme reddi olmadı da 4. Aya girerken emerken böyle istemiyor gibi yapıyordu ağlıyordu etrafa bakıyordu bende valla zorla zorla verdim çok az emiyordu 5 dk felan ama pes etmedim baskı yaparak verdim ayakta emzirdim çok ağlarsa vermedim sonra zaten acıkınca kendi istedi ama red yaşamadım Allah’a şükür sadece emme dakikası azalmıştı
Semanur51 Nursedacal 4 buçuk aylık oldu hala aynı ayakta emzir canım yada oturduğun yerde zıplatarak emzir gezdirerek emzir poposuna vur ben o şekilde bir aydır emziriyorum
Nursedacal Semanur51 yapıyorum zipliyoorum resmen yinede ayni delirmek uzereyim sütüm kesilmeskn diye sagiyorum sürekli ama