Postu silerler mi bilmiyorum ama burada çok kez annelerimiz fiyatlardan yakınıyor. İnsan almak istiyor çocuğu olunca ama alıyorsun bir kaç ay bile kullanmıyor bazen bazı ürünleri. Bu tarz ürünlerin kiralandığı bir site varmış. Puset, oto koltuğu, yürüme arkadaşı, kanguru gibi şeyler var hemde baktım yarı fiyatına. Belki faydalanmak isteyen olur diye gördüğüm gibi paylaşmak istedim. 😊