Ncihangir canım ben relactaz ve biogai damlaları kullanarak çözümü buldum bir de her 3 saatte bir havluyu ütü ile isitip koyuyorum karnına biz de 2.5 aylık olduk hala cekiyoruz doktor 1 2 ay daha çeker bu sancıları dedi gündüz uykusu yok biz de de gece saat 4 de gaz vuruyor çocuk daha da uyumuyor valla çok zor zaman çok çabuk geçiyor diyorlar ama geçmiyor