Pusetinin güvenlik kilidini bile taktığımda durdurmaz bebeğim o yüzden sling yada kanguru almadım şimdiye kadar ama çok çabuk sıkıldığı için bide çok yorucu olduğu için kucakta çok zor oluyor. Oyun halısı aldım ondada doğru düzgün oyalanmazdı yine çabuk sıkılırdı şimdi dönmeyi öğrendiği için hepten bıraktı bu yüzden karın üstü aktivite için su matı almaya korkuyorum ne yapacağımı şaşırdım artık. Sizler nasıl oyalıyorsunuz. 3 ay 8 günlük bu arada bebeğim