Ozlem2904 istedigini agliyor diye veya baskalari rahatsiz olmasin vs diye yaparsaniz bunu aliskanlik edicek ve her seferinde aglama siddeti daha da articak siz yapmamaya direniceksiniz o aglamaya ciglik atmaya ve inanin kazanan hep cocuk tarafi olucak. O yuzden eger bu davranis yeni basladiysa net bir sekilde istediginin olmicagini anlatin ve asla kararinizdan geri donmeyin. Eger yapabilceginiz veya esnetebilceginiz bir sey ise bana aglamadan diyebilirsin evet onu yapabiliriz vs gibi yumusak ses tonuyla konusun sakinlestirin dedigini yapin. Eger asla yapilmicak birseyse kesin net kisa cumlelerle anlatin ve yapmayin bir sure sonra hayir dediginizi yapmadigini gorunce aglayarak istememeye basliyor. 2 yas civari genelde o sekilde aglama ile giris yapiyor ama katarli olursaniz sonen bir davranis