Kızlar bebeğim doğduğundan beri gündüz uykusu çok az. Şimdi de günlerdir iyice kötü oldu. Sürekli mız mız uyumak istemiyor ama bi ağrısı sıkıntısı yok biliyorum çünkü normal kucakta gezse iyi. Zor bela uyutuyorum 20 dakika anca uyuyor. Toplam uyku saati gündüz 1 saat falan. Bunun bir çözümü yok mu? Çok yorgunum. Bir de yarın işe başlayacağım.🫤🫤