Gzm__ kaç aylık oldu. Benim oğlum da çok seviyor öyle ilk aylarda biz öyle yatırıyorduk ama uyumuydm gece 1 e kadar bekliyordum öyle rahat gaz çıkarıyordu sonra düzeltip uyuyodum şimdi 6 aylık olcak gece öyle yatıyor düzeltiyorum yine ama sinirleniyor yine öyle yatıyor bende çok korkuyorum öyle yatmasından bazen kendini gömüyor yatağa izliyorum bakıyorum düzeltiyor sonra doktor da artık kurtarır kendini dedi ama ben uyanınca bakıyorum öyle yatıyor ya panikle kalkıp düzeltiyor Napim korkuyorum