Busex Merhaba kızlar ya bişey sorcam 6bucuk aylık bebeğime bal kabağı püresi yaptım içine de pekmez koydum biraz . Ee az yedi gerisi arttı ben bunu nasıl tekrar muhafaza edip verebilirim ? Dolapta ömrü ne kadar durabılıyor
edoezoramo340658 Busex ben günlük yapıyorum ilk başta az yiyordu kalan çöpe gidiyordu şimdi benim elim alıştı kararında yapıyorum bir süre sonra siz de alisirsiniz bence yani aticaksiniz