Kızlar selam, 2 3 saattir sol göğsümde sanki mastit olmuşum gibi bir ağrı var. Bebeğim 9,5 aylık emziriyorum ama göğsüm boş yani şiş falan değil. Resmen sızlıyor göğsüm. Sebebi nedir,başına gelen var mı,n’aptınız? Bir de bebeğim yeni doğduğu zamanlarda sık sık mastit oluyordum..