Sedossh Kızlar yeni anneyim tecrübesizim bebeğim her çiş yaptığında bezini alıyorum annem kızıyor iyice doldursun öyle al diye ama rahatsız ediyorsa diye tutmak istemiyorum molfix ve sleepy kullanıyorum siz bezleri ne kadar tutuyorsunuz 2 aylığız günde 10 bez vs gidiyor
papatya_1125 Sedossh Şu an belki biraz daha azalmıştır çiş yapmalar saat başı ya da 2 saatte bir bakılabilir. Annenizin dediğini yapmayın bebek enfeksiyon olabilir.
Cekiyorum_Gulumse Sedossh yenidogan döneminde bende öyle yapıyorum pisik olmasın diye. Gören banada öyle diyor ama çocuğumdan kıymetli değil ustrlik bu sicaklarda nasil rahat etsin oglusum. kızımda da öyle yapmıştım teyzem bana niye değiştin çok az yapmış yazik beze dediğini hiç unutmam hatta 🤣🤣
Denis32 Hemen alın Asla durmamalı çok rahatsz edici üstelik tahriş eder ve pişik olur daha ayrı sorunlar yaşarsınız ..onuda kendiniz gibi düşünün lütfen ..
Deeenizzz Sedossh ben ufacık çiş yapsa bile değiştiriyorum, pişik olsa daha mı iyi? Doktor doktor gezdirirsiniz… Molfix kullanıyorum ilk zamanlar 10 bez gidiyordu şuan 7-8
beybiliko Sedossh yenidoğanken sık değiştirdim ama büyüdükçe azaltmıştım, kaka yaptıysa hemen değiştiriyorum, ama bezlerin çişi tutma kapasiteleri var diye hwr çiş sonrası değiştirmedim, o dönemde günde 5 7 kez falan değiştiriyordum sanırım
Bilgeebaby Sedossh ayy ne alaka yaa herkeste hemen alıyorum yazmış bezde ki mavi yer dolduysa alınır. Bebek idrardan değil kakadan pişik olur ayrıca
Yagmur_24 Sedossh ay ben de hemen alırım asla tutmam anneme bırakıp bi yere gidersem sık sık tembihlerim annem geçen dio nokta kadar yapmış açtım geri kapattım vizdanım elvermedi😂😂 geri deiştirmiş valla bekletmem yeğenimi de bekletmezdim bekletmenin de kötü olduğunu düşünüyorum
Yagmur_24 Sedossh valla anneme diorum ki çalışıyoruz anne bunun için yüzüne bakmam eğer yaparsan alırım ben sen karışma diorum korkutuyorum😂😂 vicdan yapıo çizgi çıksın die bekliyo ama nedense her zaman çizgi işaretlenmese de çiş yapmış oluyo ona güvenme falan die eğitiyorum şimdilik iyi gidiyo😂😂