Damla_salman40 Merhaba arkadaşlar 5 gun once sezeryan doğum yaptım kesik yerim şişik oluştu normal bi durumu yarin doktara gitcem ama cok korrktum biraz böyle yanmalar var yara yerde
starwomen Damla_salman40 benimde hafif şişlik oluşmuştu, yanma ve ağrım da oluyordu ama muayene olmuştum bir sıkıntı olmamıştı. Geçmiş olsun sizde tedirgin olmayın bence