beequeen neredeyse hiç emmeyen ama bana yapışık bir kızım var. Şu an 28 aylık ve hala azıcık bensiz dursun, oyun oynasın da ben de sessiz sessiz takılayım diye çabalıyorum ama her 3 dakikada bir anneeee diyor 🥰 yani bağınız zedelenir diye bir korkunuz olmasın. O 9 ay sizin karnınızda büyüdü, kanınızdan beslendi, sesinize, kalp ritminizle sakinleşti anne karnında. Şimdi emzirmediniz diye o keskin bağ sökülüp atılır mı hiç?
Şu an çok minik zaten. 10 aylık olduktan sonra ayrılık kaygısı başlar. O zaman görürsünüz paçanızdan ayrılmayışını 😍