Hem devlette hem özelde görev yapmış bir okul öncesi öğretmeni olarak; özellerin fotoğraflarda ya da size gönderdiği günlük bilgilerde verdiği çoğu şeye inanmamanızı tavsiye ederim. Çok nadir özel kreşte verimli eğitim verilir çoğu sadece çocuğu oyalamak üzerine çalışır, öğretmenler asgari ücret aldığı için daha umursamazdır ama fotoğraflara sosyal medyaya baksanız dolu doludur. Şahsen içerden biri olarak benim hele de mahalle arası olan hiçbir özel okula güvenim yok. Devlette de yarım gün olması çalışan annelere uymayabilir ama kulüp uygulaması olan bir okul araştırırsanız tam gün verebilirsiniz, öğretmenin niteliğine göre biraz şans işidir ama emin olun devlet okulu daha güvenilirdir.