esra01_ Kizlar burada yeniyim merhaba öncelikle.. kızım 25.12.2019 doğumlu.yani 3 yaş 9 aylık su anda.. anaokuluna seneye Eylül ayındamı başlaması lazım yoksa diger sene Eylül demi?
Deletedmom_104 esra01_ Tam aradığım post. Üstte kalsın. Kızım da 3 yasında tam. Bu sene gidemiyor sanırım. Hos yakınımda devlet anaokulu yok
HasGok-001 esra01_ Merhaba .. oğlum 2018 Ekim doğumlu yarın başlıyor okula aldılar yani sorun olmadı seneye de din üzerine bie okul var oraya göndermey düşünüyorum sonraki sene ilkokul zaten
esra01_ Deletedmom_104 bende bilemedim.cunku seneye gondersek bi kaç ay küçük göndermiş oluyoruz diger sene gondersek bu sefer de baya büyük olur yasitlarindan buyuk kalıyor bilemedim napcagimi…
Prensesannesii44 2balkiz alıyor oğlum 4 yaşında gitti bu sene de gidecek. Kızım 2020 Haziran doğumlu seneye alacaklarını söyledi idare
eylulcakir 2balkiz kızım ağustos 2019 doğumlu eğer kontenjan olursa alacağız dediler rica minnet konuştuk aldılar bir temmuz ve haziran 2019 doğumlu çocuklar da var sınıfında. En büyüğü ise 2019 ocak doğumlu. Bu 4 yaş grubu
Deletedmom_104 aybikreis mesela benm yakınımda bağımsız anaokulu yok ortaokullar var bunların anaokullarına mı göndermem gerekir ? Bunu gidip mi konuşmamız lazım müdürlükle
2balkiz Prensesannesii44 tamam yarım gün. Bağımsız anaokulları alıyor ama bir kuruma bağlıysa mesela ilkokulun bünyesindeyse 5 yaşında alıyor
Deletedmom_110 esra01_ 2 Ağustos 2018 li kızımmm geçen sene devlette 4 yaş grubu açıldı gittik böyle açılırsa bağımsız gider yoksa 5 yaşı beklemek durumunda kalınıyor ve e devlette önemli takip yapın
2kizannesi- esra01_ 4 yaşından sonra alıyor bazı devlet okulları. 18.06.2019′lu kızım var onu gönderebiliyorum diye biliyorum. İnternetten baktım anaokuluna gidebilir yazıyor, bi tanıdıkta çocuğu için 4 yaşındaydı anaokuluna gönderdim demişti