renginkayaa Kaynanamla yasıyorum, bi ay sonra evıme gıdecem yemekleri hep o yapıyor evıme gıdınce sızce zorlanırmıyım bu konuda yapabılırmıyın
Peliina renginkayaa Yemek yapma videolarıyla halledersiniz. Bende hiç bilmiyordum öyle öyle öğrendim.
YldzEfsun renginkayaa becerirsin becerirsin. Hemde çok zevk alırsın. Ailen için bişeyler hazırlamak çok güzel bi duygu. Kendi evinin olması, istediğin gibi düzenini kurman onlar da ayrı bi duygu :)
Bestiee renginkayaa evlendiğimde pilav yapmayı bile bilmezdim. Eşime internetten tarifle pilav yapmıştım. 3 senelik evliyim eşim en başından bari yediği pilavın bu zamana kadar ki en güzel pilav olduğunu söyler. Şimdi tarife ihtiyaç duymuyorum ölçü nedir pek bilmem göz kararı. Evde ne varsa bazen uyduruyorum bazen bilindikleri yapıyorum ve misler gibi oluyor😇
renginkayaa YldzEfsun aynen walla ama kışın ban gelecekker kaynananguller kafam cokmkarısık sözde ıkı uc aykıgına