_tuuggcce_ Şu an 13 günlüğüz. 8-9 gündür ishal. Sarı ve sulu. Ama ishal olmasına rağmen bazı günler kakasını yapamıyor. Ne gazını, ne kakasını. Ertesi gün yapıyor, rahatlıyor. Bir gün zorlanıyor, diğer gün rahatlıyor yani. Bu normal mi? Kaç gün sürer?
Cennetinsusu _tuuggcce_ Yenidoğanlar ishal gibi yapar canım. Katı gıdaya geçene kadar ishal gibi yaparlar normal bir durum yani. Günde 4-5 kere yapabilir. Bazen hiç yapmaz bazen daha az yapar. 🌸
Tursununannesi _tuuggcce_ bence siz bi doktora danışın. Kimse bilemez normal diyenlere aldırış etmeyin. Benim 1 buçuk aylık 2 haftadır ishal götürdüm doktor normal dedi ama ona bile inanasım gelmiyor bi doktora daha götürcem
Sarpsmomm _tuuggcce_ çok normal bizim 4. Aya kadar ishal gibiydi hatta ilk 2 ay çok kaka yapardı günde bir sürü bez değiştirirdim ama şimdi bazen her gün bazen 3 4 günde bir yapıyor bebekte huzursuzluk yoksa sıkıntı yok normal
Hll94 _tuuggcce_ bebeğim 47 günlük hala öyle yapıyor doktora da denk geldi kakası normal dedi ishal değil yani ateş falan olmadığı sürece hatta İlk Bir ay günde 10 kere falan yapardı doktor ona da normal dedi şimdi 4 e falan düştü gürültülü köpüklü bi dıskilamasi var ona da gazdan diyorlar
Tursununannesi _tuuggcce_ normal diyorlar ama içim rahat etmiyor ☹️ neden sulu yapıyorlar anlamıyorum
_tuuggcce_ Tursununannesi açıkcası benimde rahat etmiyor ama normal diyorlar 🤔 ek gıda dönemine kadar sürebilirmiş. Katı beslenmedikleri için
Hll94 Tursununannesi bebekler sanırım aynı benimki de çok sulu sadece anne sütü alan bebekler de çok oluyormuş çünkü anne sütünün , yüzde 80 su
_tuuggcce_ Sarpsmomm bir gün huzursuzlanıyor, diğer gün rahatlıyor. Sonraki gün yine huzursuzlanıyor. Doktor normal diyor. Gaz damlası da vermiyor o 1 ay sonra verilir diyor
fadiimee Sarpsmomm çok zaman geçmiş ama. Benim bebeğimde ,20 günlük gazdan dolayı çok ıkınıyor kasılıyor o her hareketinde az az kaka yapıyor ishal gibi. Mesela günde dolu dolu 5 sefer yapcaksa kakasını onu yarım saatte bir az az yapıyor bazen gaz çıkarırken çıkıyo azcık fındık kadar falan. Doktor dedi az ve sık emen çocuklar böyle sık kaka yapar ama daha çok küçük yoruluyor uyandırıyorm emmek istemiyor. Ve geçmeyen pişiğimiz var bu sık kaka yapma yüzünden tahriş oldu sürekli kaka yapınca geçmiyor pişik. Geçmişe bakarak bi öneriniz var mı doktor bişey demişmiydi ishal mi anlam veremiyorum
umosko Hll94 evet benimde 17 günlük bebegim böyle yapıyor süt alerjisi mi var diye düşünüyorum baktırmadım ama sarı ya da bazen yeşil renk oluyor kakası genelde sarı oluyor dizinde öyle mi
_tuuggcce_ Hll94 evet, öylemiş. Günde kaç kere yapıyor sizinki? Benimki bir gün rahat yapıyor, diğer gün huzursuzlaşıyor
Hll94 _tuuggcce_ İlk başlarda 8 9 kere yapıyordu şimdi 4 e falan düştü evet bazen çok güzel yapıyor öbür gün kızarıyor ıkiniyor asla bir günü bir gününe tutmuyor
_tuuggcce_ Sarpsmomm gaz olur diyor doktor aslında. Bazen gazını yapamıyor, yapınca da yapıyor ama. Ağzından da aynı şekilde. Çabuk çıkaramıyor gazını
Gboz3 umosko aynı durumdayız ben de bugün bununla ilgili post açtım hatta. Kaka tahlilinde salmonella diye bir virüs üredi çıktı 2 hafta oldu hala geçmedi ishali de virüs de
Hll94 umosko laktoz alerjisi olunca beyaz peynir kesigi gibi kalıntılar oluyor yoğunlukla benim bebeğim öyleydi biz enzim damlası kullanıyoruz yeşil kaka önsütu çok alınca oluyormuş