GunesSila Kızlar selam, 4 aylık olduk ama hala görüntülü diyafonumuz yok lazım olmazdır diye aldım ama lazım oluyormuş 🥲keşke önceden alsaydım . Önereceğiniz memnun kaldığınız hangileri var acaba