Ismihan8735 öncelikle çok geçmiş olsun, durumunuzu az çok tahmin edebiliyorum çünkü hakan bey de bizde sıkıntı yaşadık ilgisiz alakasiz değişik bi doktor kendisi ama şans eseri İkbal hocayla tanıştık oğlum sarılık ve üre yükselmesi ile hastanede yattı Allah ondan bin kere razı olsun o olmasaydı belki şuan da başka ciddi durumlar ile uğraşıyor olabilirdik
şimdi kendisi yeni muayene açtı doğumumu egepolde yapacağım için şimdiden güvenebileceğim bi doktor arayışına girdim hem oğlumu da muayene ettirmek istiyorum hemde yeni doğacak bebeğimi emin olduğum ellere teslim etmek neşe hoca dediler ama ona da randevu bulmak neredeyse imkansız ve diğer doktorlara göre ücreti farkli Bülent hocaya da randevu zorsa iki doktor seçeneğim kalacak ya Murathan çelik ya da Hasan kertmen ne yapayım bilemedim gerçekten