Kızlar ben normal doğum yaptım alttan dikişlerim var kontrolde doktor sadece dikişlerin durumuna mı bakıyor yoksa alttan muayene gibi bir durum oluyor mu ? Biraz çok sızlıyorda ağrıyor da dikişlerim oturup kalkmada zorlanıyorum bazen alttan muayene eder diye korkuyorum o yüzden soruyorum size 🥺