1annne cezvede su kaynatıp 1 tatlı kaşıgı içine rezene atıyorum 2 3 dk daha kaynatıp.bardapa süzüp ılık sekilde kahvaltıdan önce içiyordum. Birde akşam yemeğinden 1 2 saat sonra içiyordum.
Kızımda gaz sorunu yasamadım. Mama da kullanıyorduk. Anti kolik biberon kullandım. Aynı zamanda emzirdim.