esmanur433 cok sık derken ne kadar kac saate sagiyorsunuz.bnde ilk dogumumda sut cogalsin diye hem sagdim hem emzirdim ama gunde 1 yada 2 kez sagiyordum.ztn ilk gunler kolostrom geliyor miktar olarak cok cok sagmaniz gerekmez .1 yada 2 yeter.bnim gogus uclari yara olmustu biraz dinlensin iyilessin diye sagdim,emince daha cok aciyordu cunku.bu sayede tabi sutum de cogalmis oldu.daha cok emmeye agirlik verin derim