ilknurcelik Bebeğim 5 aylık 2 aylıkken kolundan verem aşısı vurulda hala iyileşmedi kırmızı yeri hatta bazen beyaz iltihap oluyor sonra geçiyor ama geçmiyor geçen ay hemşireye söyledim normal dedi ama içime sinmedi bu kadar uzun süre geçmemesi
Gzmdg ilknurcelik bizim de aşı bu gün oldu ama hemşire söylediğiniz gibi olabilir diye uyarmıştı kızarıklık akıntı olabilir demişti