Azra34 Selam kızlar kanal tedavisi sonrası diş etimde aft gibi seyler cıktı biraz agrısı var doktorun uyusturucu igneyi yptıgı yerde bu beyaz aftlar aradım agrı kesici ic dedi hic ysadınız mı böyle bisey dis degil ama igne yerleri cok acıyor🙁
Tosbikkkk Azra34 rica ederim kuzum geçici bir şey merak etme bende panik bir insanım yalnız değilsin 😁❤️