Kızlar 2 gündür idrarımı yaparken çok zorlanıyorum yani nasıl anlatayım kendimi zor tuvalete atıyorum ama gelen 2 damla o iki damlada sanki idrar torbam dışarı çıkacak gibi hissediyorum ve idrarla birlikte ve sonrasında pembe kan geliyor napcam başına böyle bişey gelen varmı hastaneyede gidemiyorum kötüdeyim nolur fikir verin