pembeayakkabilikiz Cansu2302 canım benimde karnım çok sis kilo veremiyorum regl olunca karnım rahatladı valla
Kugukiz pembeayakkabilikiz 9 ay sonra oldu. Ama emzirmeyi kesmedim hala. Kimisi diyor ki memeden ayirinca olur diye. Bir yıla kadar normal diyor doktorlar
Znt-2252 Nurcan41 evet benimde kahverengi leke seklinde oluyo. Korunuyoruz ama yinede korktum yerlesme kanamasi olur mu ki diye.dogumdan sonra günü gelmeden ara ara kanamalar normal mi bilmiyorum ki çok stres oldum bir anda
Nurcan41 Znt-2252 doktorum beni 2 aylık kontrolüne çagırmıştı henüz gidemedim bu hafta gideceğim inşallah ozaman doktora sorup öğreneceğim size de bilgi veririm
Ranataa Bebeğim 10 aylık oldu ben hala adet olmadım. Doktora gitmiştim geçen ay doktor emziriyorsan 1. 5 yıla kadar olmaman normal dedi