elifcicek_07 uyumaz bence.. tabi kaç aylık olduğu önemli küçükse şekeri düşebiliyor Buda uyutuyor.. oğlum 10 aylık olacak tatildeyiz gece 9,30 gibi dışardayken mamasını içti bebek arabasında uyudu eve geldik beşiğe koyarken uyandı bi yarım saat uyuklar gibi ama uyanık tabi öyle durdu sonra yine uyudu sabah 7 de uyandı.. mama içtikten yaklaşık 3 saat sonra evdeydik biz uyumazsa verecektim ama uyudu.. daha önce de böyle olmuştu ama onlarda genelde mama içip uyumuştu geri aç olsaydı uyumazdı bundan eminim