Kızım 1 yaşına girecek çok heyecan yapıyorum ona çok güzel bir doğum günü yapmak istiyorum ama eşim hevesimi kırıyor sürekli ne gerek var moduna giriyor,ben oldum olası doğum günlerini çok seven biriyim ve çocukları da mutlu etmeyi çok seviyorum önceleri yeğenlerim için yapardım doğum günleri şimdi kendi kızım için yapmak istiyorum bir sürü plan yaptım balon süslemeleri masa süslemesi ikramlar falan çok hazırlık yapasım var ama tek başımayım ve eşim bu konuda pek destek çıkacak gibi durmuyor ne yapayım bilmiyorum çocuk daha küçük hatırlamayacak gösteriş için yapıyorsun diyor sabote etmeye çalışıyor yapsam mı yapmasam mı çok kararsız kaldım fikir verin lütfen