Kızım 4 yaşında çok güzel yürür çok.guzel konuşan bi kızdı simdi 1 aydır yürüme de aksıyor düştü bi kere ama hemen götürdüm.ayaginda bsy yok.dediler bu normal mi bu kadar uzun sürmesi şimdiye kadar 4 defa hastahaneye götürdüm.ne olur bsy söyleyin doktorlar bsy yok diyor ama o.yurumuyor belim ağrıyor diyor biz 17 aylıkken meningoensefalit geçirdik çok.sukur hasar kalmadı ama sonra dan böyle bir hasar çıkar mı ortaya aradan 2 yıl.gecti