Balliiii Ekimkizi bağlama yerleri bantlarlen kopuyor 😨 paketin yarısının bağlama yeri koptu güzeldi fakat bu nedenle kullanmam 👎🏻
Yagmursonrasitoprakkokusu Ekimkizi oğluma kullandığım en iyi bebek beziydi diyebilirim. Mavi paket olanı için diyorum, kalıpları tam hatta bir tık büyük. Hiç rahatsız etmiyordu benim oğlanı
Ekimkizi Balliiii Hangisini kullanıyorsunuz pure softtan memnun kalmadım sızdırma vs yapmıyor ama göstergesi kötü , lastik kısımları sıkıyor . Premium çok güzel ama fiyatlar malum