[silindi] çok katılıyorum altioktuana bebekler sanıldığı gibi bebek gibi uyutuyorlar siz onun sinyallerini takip edip doğru zamanı bulup uyutuyorsunuz heraey zamanla. Bebeği aglatmiyoruz eğitim verirken alışkanlıktan vazgeçmemek için ağlıyor vs diyoqlr ama o beyin stress hormonu salgiliyor vücuda bebeğinizin size ihtiyacı var ve bu yaşlar geri gelmicek. Oğlum 20aylik oldu 1yasindan sonra aklım başıma geldi benimde dönem dönem uyku sorunları gerilemeleri yaşıyor büyüyor çünkü beyninde havaii fişekler patlıyor belki b sürü yeni bilgi çok hızlı b öğrenme gelişim hiç kolay değil. Bol bol anlayış ve sabr. Şimdi memede uyuyor ama uyku öncesi Bo öpüşmelrr koklasmalar kahkahalar hepsi gecici annesi zaman akıp gidiyor ve gozunuun önünde büyüyor