Merhaba arkadaşlar. Bebek arabasını 110 tl ye koymuştum 900 tl ye biriyle anlaştık ama bilirsiniz ki 250 tl üzeri kargo bedava yapıyormuş. Alıcı bana demişti ki 945 tl ödeme yaptım tamam. Hizmet bedelinden 90 tl kesmiş, teklifli fiyattan 200 öyle gitti, kargoyu da bana kitlediler -50 öyle gitti, bana gelen 760 küsür bişey olacaktı ona da amenna. Ulan kargo parasını ıvır zıvır kestiniz de en son bana neden 400 tl yattı o geri kalan 300 tl yi ne yaptınız? Nereye şikayet ediliyır?