aysinyilmaz 5.5 aylıktı iznim bitip işe döndüğümde. Eşim yıllık izinlerini birleştirip 2 aya yakın yaz tatiline kadar baktı . Valla nasıl bakar eder diye üzülüyordum öyle de güzel baktı ki. E sonra bana da çok iyi geldi farklı ortama çocuksuz girmek . Özlüyorsun , üzülüyorsun ama alışılıyor. Hele ablanız bakacakmış güveniyorsanız tamamdır. 1 yaş civarı eve geldiğimde daha üstümü bile değiştiremeden, hiç konuşmadan başını omzuma dayanıp kucağımda geziyorduk evde. O dönem üzüldüm sadece , sonra bıraktı , eve gelince çantamı market poşetlerini karıştırmaya başladı kedi gibi 😂kasımda 3 e girecek, valla nasıl geçer zaman diyordum geçiyormuş.