Bebeğim ilk başlarda kakasını gayet iyi yapıyordu ama son zamanlarda tuvalete çıkamama durumu oluştu kabız değil yaptığı zaman sulu yapıyor ama bu sefer uzun sürdü bugün kaka yapmayalı 6 gün oldu ne yapsam rahatlatabilirim bu sorunu yaşayan var mı doktora gitsem çözüm bulabilir mi yoksa normal mi bu durum ?