İyi günler kızlar. Seneye Mayıs ayına kadar yaklaşık 450 500 bin TL arası para biriktirecez eşimle araba almak için. Eşim fuzul otoya yazılalım dedi kredi faizleri de çok yüksek olunca fuzul oto sadece komisyon alıyormuş dedi eşim. Mayıs ayına kadar 500 bin biriktirsek dedik alacağınız araba 750 bin civarında 250 de eksik kalanı da fuzuldan aylık ödemesine de öderiz dedi taksit taksit. Araba alan var mı