gozbebegi 24aylık dün ve bugün hep altına işedi Dün lazımlıkta iyiydi ama bugün hiç istemiyor oturmak Altına işeyince de ağlıyo bana söylüyo işediğini Ne yapmam gerekiyo nolur yardım Vaz mı geçeyim Devam mo edeyim süreç böyle mi hep