Urazkom ikibebelikanne Merak ediyorum kusura bakmayın neden uyumlu olsun diye çabalıyorsunuz, sonuçta ikiside ayrı birey hayatları boyunca ayrı ayrı yaşamları olucak. Gönlünüzden geçeni köyün bence, Manolya çoook güzel 🌼 sağlıklı büyütün
ikibebelikanne Urazkom Uyumlu olsun diye bir çabam yoktu aslında. Ama ananem fikir verdi Ülkü koyabilirsin diye oradan çok içime sindi o yüzden kararsız kaldım. Onun öncesinde Manolyaya karar vermiştim zaten ama Ülkü beni kararimdan döndürecek kadar içime sindi😂 Amin teşekkür ederim sizde öyle inşallah 🌸
ikibebelikanne Peliina Anaa yemin ederim ben ikna oldum😂 Tamamdır Sağlıkla gel Ülkü Yaren 😂😂 Şaka bir yana üşenmeyip detaylıca yazdığın için çok teşekkür ederim 😍hormonlarım tavan yaptı aglayasim geldi ajsshshjs
Peliina ikibebelikanne Ben reklamcıyım demiştim 🫠 Rica ederimm. Kararsız annelere isim reklamı yapmakta görevimiz 😂