Kızlar molfix mavi paket kullanıyorum oğlum 80 günlük 7 kiloya yakın 3 numara çok sıkıyordu taşıyordu belden ve yanlardan kakası. 4e geçtim onda da ne zaman kakasını yapsa hep belden taşıyor neden olabilir acaba bezde mi sorun var gevşek de bağlamıyorum. İç lastiklerinden ve belinden hep kakası taşıyor prima alabilecek durumum yok açıkçası başka bez önerisi olan var mı acaba