Kızlar 1 aylık bebeğim var. Şu son ¾ gündür uyanık kaldığı süre boyunca devamlı emmek istiyor, emzirdikten sonra gazını çıkarıyorum ama 5-10 dk da bir emmek istediği için her emme sonrası gazını da çıkarmıyor. Gazı çıkmadığı içinde sürekli kusuyor 😬 Resmen kusmasından yoruldum artık, buna çare bulabilen var mı? Kuru meme veriyorum ama ağzında tam tutamıyor iki çekip düşüyor 🤷🏻♀️