Merand 15 aylikti kendisi ayirdi odasini bizim aramizda yatiyordu besigine hic yatmadi odasi hazirdi gunduz orda oynuyordu bi gece odasinda uyumak istedi bi daha da hic yanimiza gelmedi orda uyudu hep. Ayirabilirsiniz siz de gece kalkiyorsa kalkmaya devam ediyor kalkmiyorsa da kalkmicaktir zaten ama once cocugunuz hazir olsun odasinda oyunlar oynayin gunduz uykusunu odasinda yaptirin gece uyuyana kdr yanindan ayrilmayin gece ben sen uyurken yine gelip bakicam hep burda olucam merak etme vs diye bol bol konusun