_ebru_ Merhabalar. Bebeğimin yüzünde böyle şeyler çıktı önce azdı bunlar doktora söyledim oda öpmekten dedi ama öpmüyoruz daha çok yayıldı neredeyse 1 aydır böyle ve çoğaldı sizce neden bilgisi olan var mı ? Vücudunda da çıkmaya başladı
Baybars02 _ebru_ aynı şekildeydi bizimde biyerde cikiyo geciyo sonra başka yerlerde çıkıyodu doktor isilik olmuş sıcaklardan ya da kullandığın şampuandan dedi. Dalin kullanıyordum bu aralar çok şikayet geliyor dalinden bu şekilde dedi. Şuan bitkisel sabun aldım oğluma dalini bıraktım geçti
_ebru_ Baybars02 ek gıda aldığı için her gün yüzünü elini yıkıyorum şampuanla acaba o mu yaptı 🤦🏻♀️ bende değiştireyim hangi sabunu kullanıyorsunuz ?
Baybars02 _ebru_ dalandı sanırım markasi zeytinyağlı şampuanı bıraktığımdan beri yaşamadım sıcaklar aynı devam ediyor demekki sıcaktan değildi 🤷🏻♀️
_ebru_ Baybars02 şu an hava çok sıcak değil ev 24 25 derece ve o çok sıcak günlerde böyle değildi sonradan oldu. Krem falan sürüyorum ama fayda etmiyor iki üç gündür daha da yayıldı .
Baybars02 _ebru_ şampuandan demekki canım bı kes bakalım kullanmayı zaten anlaşılır. Geçer inşallah 🤍